Profilul tău de social media este o carte de vizită
Am primit o fotografie de la cineva, alături de textul “Uite, Roxalee, nu doar tu ne tot spui nouă că profilul de pe social media este ca o carte de vizită, trage un ochi să vezi peste ce am dat. Cred că o să-ți placă.”

Am deschis poza, care era, de fapt, un screenshot făcut unui răspuns lăsat la secțiunea de Q&A, de pe contul frumoasei @anatepus. 

Era întrebată cum de a depășit frica la expunere, iar răspunsul ei a fost acesta:

“Pe de-o parte în ziua de azi, indiferent de meserie, ar trebui integrată și zona asta pentru că devine un fel de “carte de vizită” virtuală a ta și obiectiv te cunoaște mai multă lume, și vice-versa (e ca și cum alegi să locuiești la sat forever sau decizi să te muți la oraș, unde e mai greu, însă oportunitățile sunt mai multe). 
Parcă te auto-obligi să ții ștacheta sus, ceea ce e ca un generator de “urgent” util, zic eu, pentru zilele proaste pe care cu toții le mai avem.”

Am rezonat cu ce a scris. ❤️

Sunt atât de multe persoane care au potențial, care sunt inspiraționale, care sunt creative, care pot construi un brand personal autentic (după părerea mea, fiind un musthave în 2024), dar cărora le este rușine să fie văzute, le este teamă de critică/judecată/eșec etc. 

Nu vă mai ghidați viața după ce zice lumea (cârcotași tot vor fi), alege să creezi, să inspiri, să împărtășești, să aduci culoare în viața ta și în a altora! 👏🏼

“Dacă tu crezi că ești prea mic să faci o diferență, încearcă să dormi în cameră cu un țânțar.” – Dalai Lama XIV
Cărțile de săptămâna aceasta