Highlights of the week
De mult nu am mai făcut un “highlights of the week.”
1-8 septembrie:

1.09: Am început toamna în forță cu o alergare matinală de 5 km pe faleza din Rethymno, urmată de un hiking de dificultate medie în Mili Gorge, pe care l-am făcut cu... șlapi Birkenstock. :)) Apoi am continuat să vizităm Heraklion, capitala. Înainte să luăm cina la cel mai frumos loc din Rethymno, ne-am bucurat de marea Cretei și uite așa am terminat ziua cu 25.000 de pași.

2.09: Ziua doi, același traseu: alergare de 5 km, după care am revenit la Mili Gorge. Și da, tot cu șlapii. :)) Îmi era mai ușor, știind că urma să intru și să înot într-o piscină naturală cu apă rece de munte (nu foarte rece, doar 15 grade).

3.09: Ultima zi de concediu ne-a prins, în sfârșit, relaxându-ne la piscina de lângă camera noastră. În vacanțe, cam 20% din timp stăm liniștiți pe lângă apă, restul de 80% îl petrecem vizitând și făcând mii de pași.

4.09: Am ajuns la 4 dimineața în aeroportul din Bacău, și a fost o zi bună de odihnă. Vorba vine odihnă… am dormit doar 4 ore, că urma o programare cu Carol la pediatru la prima oră.

5.09: Am început ziua cu un masaj care mi-a “reactivat” durerea de la coaste, moștenită de la căzătura cu bicicleta de acum două săptămâni. Seara a fost însă magică, am participat la un Gong Bath oferit de Wilhelm Wokan și am avut niște viziuni de parcă asistam la scene din alte vieți. 🙈

6.09: Pilates de dimineață. La o anumită mișcare am simțit o pocnitură lângă coaste, acompaniată de o durere intensă. Apoi am mers prin ploaie vreo 20 de minute. Seara la Yumeiho am aflat că m-am pricopsit cu o nevralgie intercostală. Am strecurat și o vizită random la bunicii materni înainte să ajung la osteopat.

7-8.09: Am inaugurat celebrul Thule Ultra Glide 2, și îl priveam cu jind, pentru că ar fi trebuit să alergăm cu el, nu doar să ne plimbăm. Dar durerea plus “interdicția” osteopatului nu s-au pupat cu planurile. :)) Nici măcar n-am putut să-mi ajut bunicii la culesul strugurilor. 🥺 Seara am postat despre subliminalul Sf. Maria și pentru asta a urmat o muncă de 24 de ore cu procesarea tuturor comenzilor. Aproape 400 de comenzi, și vă mulțumesc enorm pentru asta! 🙏🏻

"Această specie umană confundă prostește binele cu răul"